4/10

Ayşe Arman'ın çoğu yayınlanmış yazılarından derleme bir kitap. İçlerinde beğendiğim yazılar olsa da çoğunlukla sıkıldığım bir kitap olmuştu.

Baskı: Kimse Okumazsa Ben Okurum!