filiz aygündüz
12.06.2012
doğu da görev yapan bir öğretmenin notlarından çok, doğu ya gitmiş bir şehirli kızın neleri göze aldığı, neler yaşadığı ve oradan döndükten sonra neler yaptığını anlatan bir kitap olmuş. okuması zevkli. birşeyler öğrenilebilecek bir kitap
Baskı: Kaç Zil Kaldı Örtmenim?