ann chamberlin
07.06.2012
Kiabın tüm 3lemesini okudum. Osmanlı tarihi açısından fazla acımasız ve aşırı kurgu geldi. Sadece eğlence için okunabilir.
Baskı: Safiye Sultan (Sözüm Ki Tek Sana Geçmez Celladımsın Ey Zaman, #3)