F
fem_20

07.06.2012

4/10

Kiabın tüm 3lemesini okudum. Osmanlı tarihi açısından fazla acımasız ve aşırı kurgu geldi. Sadece eğlence için okunabilir.

Baskı: Safiye Sultan (Sözüm Ki Tek Sana Geçmez Celladımsın Ey Zaman, #3)