Y
yasinozen

06.06.2012

10/10

Gerçekten güzel ele alınmış bir eser. Peygamberimizin vefatı ile başlayıp dört halife ve diğer sahabelere yer vermişler. En sonunda ise veda hutbesine yer vermesi ayrı bir güzellik. İnsan okuduğu zaman şöyle bir düşünüyor ve kendine gelme ihticaı hissediyor...

Baskı: Ebediyet Diyarına Yürürken Sahabeden Son Sözler