maeve binchy
06.02.2012
emek isteyen bir kitap. özellikle başlarında çok fazla karakter olduğu için insan sıkılıyor ama devam edince hikayenin güzel olduğu anlaşılıyor.
Baskı: Ateşböceklerinin Mevsimi