C
certolek

06.02.2012

7/10

emek isteyen bir kitap. özellikle başlarında çok fazla karakter olduğu için insan sıkılıyor ama devam edince hikayenin güzel olduğu anlaşılıyor.

Baskı: Ateşböceklerinin Mevsimi