sandra brown
02.08.2011
Bu kitabı Kütüphaneden bulup okudum Sandra Brown'un en güzel kitaplarından diyebilirim keşke tekrar baskı yapıp yayınlasalar gerçektende müthiş bir kitap idi..Filmi çevrilse şahane bir film olurdu bulanlara şiddetle okumalarını tavsiye ederim...
Baskı: Şahidin Korkusu