K
keskinek

31.07.2013

7/10

Gün içinde çıtır çıtır okundu. Seride en beğendiğim kitap değildi ama fenada değildi çevirisi daha iyi olsaydı bence çok daha keyifli bir kitap olabilirdi :) Bu serinin en kötü tarafı her kitaptan sonra insan seriyi baştan okumak istiyor ;)

Baskı: Aşk Ateşi (Chinooks Hokey Takımı #6)