ted dekker
23.07.2011
Karizmatik yazarımıza bakarak aldığım bu kitap başlarda sıkıcı geldi, çoğu kitap gibi. Ama sonrası bayırdan aşağıya yuvarlanmak gibi, çabucak bitti. Herkese tavsiyemdir.
Baskı: Yeşil (Çember, #0)