D
Defne:)

23.07.2011

10/10

Karizmatik yazarımıza bakarak aldığım bu kitap başlarda sıkıcı geldi, çoğu kitap gibi. Ama sonrası bayırdan aşağıya yuvarlanmak gibi, çabucak bitti. Herkese tavsiyemdir.

Baskı: Yeşil (Çember, #0)