B
Buk@

04.07.2011

8/10

Kitap çok güzel.Kesinlikle okunmalı.Ben genelde türk yazar okumam.Okuduğum türk eseri bir rita hunter-Kalbimi çaldın.Birde bu kitap.İkincisinin çıkmasına az kalmış sanırım.Çıksın o kitabıda alacağım.Okuyun pişman olmazsınız.

Baskı: Siyah Nefes - Günebakan Üçlemesi 1