W
Wanderer

30.06.2011

10/10

Mükemmel bir finaldi, çocukluklarından itibaren tanıdığımız kahramanların maceralarının sonuçlandığı noktaya gelince 'elimde büyüdüler ya' diyesim geldi resmen. Bütün seri gibi, bu da harikaydı.

Baskı: Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)