T
Tom Riddle

25.01.2015

10/10

Hayatımda okuduğum en güzel kitaplar arasına girdi.Çok samimi üsluba sahip bir gençlik romanı.Hiç sıkmıyor mektup şeklinde yazılmasına rağmen.Okumayanlar mutlaka okusun çok geç olmadan.

Baskı: Saksı Olmanın Faydaları