stephen chbosky
19.09.2013
Kitap aslında çok güzel fakat Çeviri aşırı derecede kötü. Türkiye'de çok iyi bir çevirmenle kitap üst sıralara tırmanabilir.
Baskı: Saksı Olmanın Faydaları