W
wer4646

19.09.2013

7/10

Kitap aslında çok güzel fakat Çeviri aşırı derecede kötü. Türkiye'de çok iyi bir çevirmenle kitap üst sıralara tırmanabilir.

Baskı: Saksı Olmanın Faydaları