trudi canavan
15.07.2011
Her ne kadar yazarın biçok hatası olduğunu düşünsemde çok güzel bi kitaptı yaa :)) b kitabı J.K. Rowling yazmalıydı ya 2.bi hp olabilirdii hatta daha iyisii :))
Baskı: Yüce Lord Kara Büyücüler