S
Sado

15.07.2011

8/10

Her ne kadar yazarın biçok hatası olduğunu düşünsemde çok güzel bi kitaptı yaa :)) b kitabı J.K. Rowling yazmalıydı ya 2.bi hp olabilirdii hatta daha iyisii :))

Baskı: Yüce Lord Kara Büyücüler