yiğit okur
19.06.2012
kitap güzel. içinde bir çok olay olduğu için çok akıcı ve duygu yüklü. dört arkadaşın dostluğunu zamanda ileri geri giderek güzel anlatmış
Baskı: Hulki Bey ve Arkadaşları