N
Neva

19.05.2012

9/10

Sevdiğim hocamın kitabı... Başta anlamamıştım, önyargılı bir şekilde okumuştum ama şimdi anlamaya başlıyorum...

Baskı: Psikolojide İnsan Modelleri