N
Neva

19.05.2012

7/10

Güzel bir hikaye olmasına rağmen, tasvirler sıkacak kadar ayrıntılı ve uzun...

Baskı: Karıncanın Su İçtiği (Bir Ada Hikayesi, #2 )