marianne curley
04.07.2011
Serinin ikinci kitabıdır.Ben en çok bunu beğendim.Neden mi Çünkü bol bol Arkarian var ee daha ne olsunİsabel ve Arkarian aşkının yoğun işlendiği bir kitap.Üstelik kitap bir Arkarianın bir İsabelin ağzından yazılmış.
Baskı: Zamanın Bekçileri Karanlık