H
Hikari

05.05.2012

8/10

Ehehhehe her ne kadar ilk kitabı daha çok benimsemiş olsamda kesinlikle bu kitapta süperdi.uykusuz kalmama sebep oldu ama değdi =))

Baskı: Serserim Benim (Bachelor Chronicles, #2)