elizabeth boyle
05.05.2012
Ehehhehe her ne kadar ilk kitabı daha çok benimsemiş olsamda kesinlikle bu kitapta süperdi.uykusuz kalmama sebep oldu ama değdi =))
Baskı: Serserim Benim (Bachelor Chronicles, #2)