H
hayriye

13.05.2012

9/10

bir serinin her kitabı mı güzel olur!!! bu seri muhteşem... BETSY okuduğum en iyi ve en komik vamrpir :)) hele dişleri uzayınca bir konuşması var ki, şte o an koptuğum andır!! :)) Betsy'nin maceraları tam gaz devam ediyor veee aşk hayatı da düzene giriyor gibi :) Sevgili Kralı Eric ve aşk :)) bu seriyi mutlaka okuyun ve ben ara vermeden serinin 4.kitabı ÖLÜMSÜZ VE İADESİZ ile devam ediyorum :)

Baskı: Ölümsüz ve Çaresiz (Ölümsüz, #3)