
As Maça
selim çiprut
T
Tilkinin_ini
21.11.2012
7/10
İyiydi ama herkes gibi sonunda ağlama krizlerine girmedim... Bir de anlatım bazı anlarda çok zorlama geldi... Cümleler aceleyle yazılmış gibi... Yine de hikaye samimi ve iyiydi... Okunmalı...
Baskı: As Maça