l. a. weatherly
15.05.2012
Zar zor bitti... İyi başlamıştı sonra ne olduysa ortalarına doğru sıkılmaya başladım. Sonlarına doğru biraz toparladı ama 3. kitabını heyecanla beklemeyeceğim sanırım :/
Baskı: Ateş (Melek, #2)