İ
İlay

14.09.2012

6/10

Sonu beni pek tatmin etmedi kitabın. Bu yüzden yazarın diğer kitaplarına kıyasla pek beğenmedim. Ama yine de Ahmet Ümit'in hatrına okunabilir.

Baskı: Bir Ses Böler Geceyi