
Seni O Sanmıştım
bige bilgen
10/10
Çok beğendim harika bir kitaptı.Bir yandan daha uzun olmasını isterdim diğer yandan tam tadında bitti gibi geliyor.Kitaptaki o duygu yoğunlu kelimelerle anlatılamaz.Ummadığın insanlar hiç beklemediğin şeylerle gelebiliyor karşına, umduğun inandığın insansa ne kadar boş bir yanılgıda olduğunu gösteriyor....
Baskı: Seni O Sanmıştım