M
mustafasahin

27.03.2012

10/10

Her ne kadar son bir iki bölümü beğenmemiş olsam da bu, kitabın müthiş olduğu gerçeğini değiştirmez. Rüzgar gibi geçti, ne diyeyim?

Baskı: Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)