lev nikolayeviç tolstoy
13.04.2012
Kitap o kadar sıkıcıydı ki..Okuduğum yayınevinden olabilir,konu bir işaretle bile bölünmemişti,Anna'yı anlatırken pat diye Levin'e geçiyordu.Açıkçası çok sıkıldım..
Baskı: Anna Karenina (Cilt 3 )