S
Sevgi06

19.01.2013

10/10

Bu kitabı dördüncü okuyuşum. Her okuduğumda daha çok zevk alıyorum ve "Ah Sebastian ah!" demekten kendimi alamıyorum. Ne güzel bir karakter o öyle.

Baskı: Sevgim Sana Ait (The Wallflowers, #3)