judith lennox
26.03.2012
çok iyi kurgulanmış, karakterler güzel dengelenmiş, olaylar ilgi çekici ama romanın genelde depresif bir havası var. yine de kendimi çok kaptırmıştım bu kitaba, severek okudum. keşke diğer kitapları da basılsa...
Baskı: Kış Evi