Ö
Özlem

07.11.2012

10/10

Okurken beni merak ettiren , küçük bir çocuğun hayal dünyasının genişliğine şaşırdığım bir kitaptı. Herkese tavsiye edebilirim.

Baskı: Karanlıkta Islık Çalmak