ikbal gürpınar
11.09.2012
Kapak tasarımı hariç çok beğendim.Daha başarılı olabilirdi diye düşünüyorum.Ama bir yandan da kadın kendisini,içinden geçenleri yazıyor,başka ne olabilirdi ki?
Baskı: İçimden Geldiği Gibi