H
hayriye

16.12.2011

9/10

bayıldım kitaba..seriyi uzun zamandır bekliyorduk ve beklediğime değdi kesinlikle :) kapağı...çevirisi..herşeyi süperdi...Julian ve Grace hangisini daha çok sevdim karar veremedim :) kesinlikle okunmalı

Baskı: Aşk Kölesi (The Dark-Hunterverse, #0.5)