C
chesnut

03.02.2012

7/10

çok sürükleyici bir kitap, hikaye çok güzel. ancak bir yenilmişlik duygusu var kitabın sonunda, biraz umutsuz buldum.

Baskı: Sıcak Külleri Kaldı