
Kızıl Öpücük (Gece Yarısı Nesli, #2)
lara adrian
10/10
Yahu bu dante italyanmış ne güzel ne güzel.Ben zaten şeyhlerden yunanlılardan sonra en çok italyanları severim Genel anlamda kitap güzeldi.Ben çok beğendim şahsen.Karpatyalılardan sonra Sherrilyn Kenyon'un Dark-Hunterları ikinci sırada üçüncü sırayada soylular yerleşti.
Baskı: Kızıl Öpücük (Gece Yarısı Nesli, #2)