B
Buk@

04.07.2011

10/10

Yahu bu dante italyanmış ne güzel ne güzel.Ben zaten şeyhlerden yunanlılardan sonra en çok italyanları severim Genel anlamda kitap güzeldi.Ben çok beğendim şahsen.Karpatyalılardan sonra Sherrilyn Kenyon'un Dark-Hunterları ikinci sırada üçüncü sırayada soylular yerleşti.

Baskı: Kızıl Öpücük (Gece Yarısı Nesli, #2)