hwang bo-reum
Çok üzülerek söylemek istiyorum ki ben bu kitabı okurken çok zorlandım. Sonsözde yazarın yazdıklarını okuduktan sonra niyetin çok iyi ve benim için de doğru olduğunu düşündüm ama yazım şekli beni aşırı sıktı. kitap akmadı. sadece bir kahve yapmanın filtreyi yıkamaya kadar ayrıntısını yazması galiba bu kitabı bırakacağım diye düşünmeme neden oldu ama tatil döneminde olduğum için azmettim bitirdim. son bölümlerde daha ilgi çekici hale geliyor ve bitince iyi ki bırakmamışım dedim. ama 200 sayfayı çok zor okudum. fikir çok güzel ve benim de hep bir kitapçıda çalışma hayalim olmuştur. bu anlamda da yakın geldi.. kitap önerileri ya da kitap kısımları farklı yazılabilirdi bilmiyorum ben böyle bir kitap yazmak isterdim ama bu kadar ayrıntı kullanmazdım.
Baskı: Hyunam-Dong Kitabevi