F
fndkkk

03.12.2025

3/10

Bunaltici. Yazari ilk kez okuyorum ama bu son olur muhtemelen. Hersey hakkinda bu kadar cok fikrinin ve cumlesinin olmasi bogucu. Anladigim kadariyla yazarin tarzi bu sekildeymis. Karakter gelisimleri , idisi bidisi cidden bir yerden sonra umurumda olmuyor bir okuyucu olarak. O kadar konusma ve cumle yigini beynimde cinliyor gibi hissediyorum sinir basiyor okurken.

Baskı: Güzel Dünya, Neredesin?