
serenay özkan
27.07.2025
Viata kitabını sosyal medyada gördüm ve merak ettiğim için satın aldım. İyi ki de almışım. Sade bir dille yazılmış, kardeşime verdim o da okudu ve beğendi. Bu değerlendirmeyi ikimiz adına yapıyorum. Gecenin betimlemeleri ve imgeleri çok güzeldi. Bütünsel olarak da çok uyumluydu. Sanki şiirler birbirinin devamı gibiydi okurken hiç kopukluk yaşamadım. Ana teması yalnızlıktı. Bir kez daha yüzüme vurdu şu gerçeği"insanlar arasında da yalnızdır insan." Sonuç olarak şans verilmesi gereken ve her yaştan kişinin sıkılmadan okuyabileceği bir kitap. Serenay Hanım'ın diğer eserlerini de bekliyoruz kardeşimle. Favori şiirim ise Mavi Ejder ve Viata oldu. Kardeşim en çok Kedi Gözü Ay şiirini beğenmiş. Şiir seviyorsanız kesinlikle alıp okuyabilirsiniz.
Baskı: Viata