
Kördüğüm
heidi betts
6/10
Ne çok beğendim ne de beğenmedim. Ortasında bir şey işte... Ama karşılıklı diyaloglar süperdi diyebilirim. En çok o kısımlarda eğlendim zaten. Seriye devam etmeyi düşünür müyüm... mmm... hala emin değilim ama sırf harika kapak dizaynından dolayı tüm ephesusları alasım geliyor. :)
Baskı: Kördüğüm