K
Kitten

24.01.2014

5/10

bu seriye asla devam etmeyi düşünmüyorum, verdiğim paraya yazık oldu açıkçası. Karakterlerin aşırılığı beni öyle bunalttı ki iki kez ara verip , başladım. Sırf okumak için okunan bir kitap oldu. Keşke yazar bazı şeyleri tadında bıraksa, bu kadar abaırtılı yazmasaymış.

Baskı: Ejderin Arzusu (Ejderha Serisi 2)