G
gnczbn

14.11.2012

5/10

İlk gençlik yıllarımın kitabı. Maalesef artık kişisel gelişim kitaplarına inanmıyorum. Ama o dönemlerde içimi ısıttığını söyleyebilirim.

Baskı: Birbirimizi Sevebilmek