leo buscaglia
14.11.2012
İlk gençlik yıllarımın kitabı. Maalesef artık kişisel gelişim kitaplarına inanmıyorum. Ama o dönemlerde içimi ısıttığını söyleyebilirim.
Baskı: Birbirimizi Sevebilmek