vedat türkali
12.03.2013
insanı içine biraz geç alabilen bir kitap olduğunu düşünüyorum,özel bir olay örgüsüne sahip.fakat okurken kendimi olaya kaptırmakta çok zorlandım..
Baskı: Kayıp Romanlar