sabahattin ali
06.11.2017
Çok güzeldi.. kendini ifade edemeyen insanlari bize anlatan kitap..inci aralin morundan sonra bu kitabı da çok beğendim.. sormadan sorgulamadan bize içini döken karakterler hayatima yeni bakış açısı kattilar
Baskı: Kürk Mantolu Madonna