Karanlıktan Sonra
Karanlıktan Sonra

haruki murakami

K
Kupabirlisi

15.01.2025

8/10

1. Okuma, 2008 Çevirinin azizliğine uğrayan, talihsiz bir öykü. Başka bir yayınevinden başka bir çevirmen aracılığıyla bulduğumda yeniden okuyacağım... İkinci okuma 2024 Yeniden okudum. O zamanın karmaşasıyla okuduğumu anlamamışım ben. Bu okuyuşumda tüm hikayeden büyük keyif aldım. Gece yolculukları, sokaklar, iki kişilik mini insan hikayeleri ile tam belkediğim tadı buldum bu sefer. Murakami okuyucusu olmanın bir ayrıcalık olduğunu bir kez daha hissettim.

Baskı: Karanlıktan Sonra