
Ateşle Oynayan Kız (Millenium, #2)
stieg larsson
K
kitaplarla beslenmek
17.12.2014
9/10
Serinin 2. kitabı 1.sinden çok daha mı güzel, yoksa bana mı öyle geldi? Ben çok, çoooooook beğendim. Bu seriyi okumayan çok şey kaybeder.
Baskı: Ateşle Oynayan Kız (Millenium, #2)