10/10

Söylenebilecek çok bir şey yok. HARİKAYDI diyebilirim sadece. Çok beğendim. 2 ve 3.kitabını alıp okumak için sabırsızlanıyorum.

Baskı: Mo'nun Gizemi (Mo'nun Gizemi, #1)