
Fatih - Harbiye
peyami safa
İ
İkbal adymn
03.11.2019
8/10
Ana Fikri gerçekten çok anlamlı. Başta pek anlayamadım ama okudukça hoşuma gitti. Peyami Safanin okuduğum ilk kitabıydı. Diğer kitaplarını da okuyacağım.
Baskı: Fatih - Harbiye

peyami safa
03.11.2019
Ana Fikri gerçekten çok anlamlı. Başta pek anlayamadım ama okudukça hoşuma gitti. Peyami Safanin okuduğum ilk kitabıydı. Diğer kitaplarını da okuyacağım.
Baskı: Fatih - Harbiye