
Fatih - Harbiye
peyami safa
E
ErzaScarlet
12.02.2016
7/10
Peyami Safa'nın kitapta gelişen olaylar karşisinda karakterkerin durumunu ve ruh halini anlatışı gayet iyiydi.Şinasi doğuyu,Macit batıyı,Neriman ise o yillardaki insanlarin doğu-batı arasindaki bocalayışını iyi temsil ediyordu.Şarklıkarın kediye,Garplilarin ise köpeğe benzetildiği bölumu okumakta zevkliydi.
Baskı: Fatih - Harbiye