N
narçelen

28.07.2012

10/10

2011'de okuduğum en güzel kitaptı. Mükemmel bir insanın kendine yakışır biçimde anlatılmış yaşam öyküsü. Ayşe Kulin öyle bir tevazu içinde yazmış ki, Türkan Saylan mı yazdı diye düşünmeden edemedim bir çok kez..

Baskı: Türkan - Tek ve Tek Başına