
Solaris
stanislaw lem
M
Mervekoroglu
02.12.2014
8/10
Of nasıl bir kitaptı bu.Bazı yerleri oldu anlama güçlüğü yaşadım.Çok ağır ve zor bir kitap ama müthiş bir eser:))Herkes okumalı.Sadece bilimkurgu olarak düşünülmesin bunun içinde başka şeyler de var:))
Baskı: Solaris