D
derin

30.08.2015

8/10

Keyifle okudum.. Mevlüt karakteri etrafında dönem, İstanbul ve hayat çok güzel kurgulanmış. Sadece bazı bölümlerde aşırı ayrıntı var.

Baskı: Kafamda Bir Tuhaflık