orhan pamuk
01.08.2016
Çok severek aldığım fakat sonradan bir türlü okuyamadığım kitaptır malesef.. Kitabın dili biraz ağır çok fazla ayrıntı detay beni yordu.. Orhan Pamuk'u severim ama bu kitap...
Baskı: Kafamda Bir Tuhaflık