F
fndkkk

02.05.2024

6/10

Bastan sona o kadar cok olay yazmis ki yazar hem merak ettiriyor hem de yoruyor. Okudukca narnia hissini de fazlasiyla veriyor. Bilemedim ya. Sevdim mi sevmedim mi karar veremiyorum.

Baskı: Büyücünün Diyarı (The Magicians, #3)